Forum Warhammer Sesje Strona Główna Warhammer Sesje
NASZE SESJE WARHAMMERA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mistrz sztuk wschodu [klasa]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Sesje Strona Główna -> Sesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 16:57, 20 Mar 2007    Temat postu: Mistrz sztuk wschodu [klasa]

Uczeń pierwszego kręgu

WS +5
BS +5
S -
T +10
AG +5
Int -
WP +10
Fel -

A -
W +2


Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (Religia), Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Jezyk (dowolny 1), Ciche Poruszanie,

Talenty: Bardzo Silny lub Bardzo Wytrzymały, Urodzony Wojownik, Bijatyka, Brawura,

Uczeń Drugiego Kręgu

WS +10
BS +10
S +5
T +15
AG +10
Int -
WP +15
Fel -

A +1
W +4

Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne dwie), Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszenie, Język (dowolne 2), Czytanie Pisanie,

Talenty: Unik, Silny Cios, Błyskawiczny Refleks, Ogłuszenie,

Uczeń trzeciego kręgu

WS +15
BS +15
S +10
T +20
AG +15
Int -
WP +20
Fel -

A +1
W +6

Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 3), Język (dowolne 2) Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)

Talenty: Stout Hearted (to co daje +10 will na fear), Oburęczność, Silna Wola (+5 WP), Bardzo Szybki,

Uczeń Czwartego Kręgu

WS +20
BS +20
S +15
T +25
AG +20
Int -
WP +25
Fel -

A +2
W +8
M +1

Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 4), (Język dowolne 2) Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)

Talenty: Sezonowy podróżnik, Lingwista, Odporność na Magię,

Uczeń piątego Kręgu

WS +25
BS +25
S +20
T +30
AG +25
Int +5
WP +30
Fel +5

A +2
W +8
M +1

Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 5), Język( dowolne 3)Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)

Talenty : Odporność na Chaos, ( Pierwsza technika walki)

Uczeń Szóstego Kręgu


WS +30
BS +30
S +25
T +35
AG +30
Int +10
WP +35
Fel +10

A +2
W +8
M +1

Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 5), Język( dowolne 3)Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)

Talenty : Nieustraszony, Technika walki (dowolne 2)

Uczeń Siódmego Kręgu


WS +35
BS +35
S +30
T +40
AG +35
Int +15
WP +40
Fel +15

A +2
W +8
M +1

Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 5), Język( dowolne 3)Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)

Talenty : Technika walki (dowolne 3), Mistrzowska Technika(dowlona jedna)


Mistrz


WS +40
BS +40
S +35
T +40
AG +40
Int +20
WP +40
Fel +20

A +3
W +8
M +1

Skills : Unik , Wiedza powszechna (dowolna) , Wiedza Akademicka (dowolne 5), Język( dowolne 3)Wspinaczka, Leczenie, Pływanie, Ciche poruszanie, Czytanie Pisanie, Język Tajemny (Gildia Mnichów)

Talenty : Technika walki (dowolne 4), Mistrzowska Technika(dowlone 2)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ghostwalker
Kaleka z plebanii



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:31, 28 Mar 2007    Temat postu:

Moja drobna propozycja- oceńcie czy warto dalej rozwijać? I jak wam się podoba? Proszę o uwagi, zarówno mechaniczne jak i merytoryczne Wink


Szkoły walki- mnich może wybrać jeden z wielu stylów walki. Specjalizując sie w nim poddaje swoje ciało i umysł wyspecjalizowanemu treningowi, co powoduje zyskanie dodatkowych, unikalnych zdolności. Występują trzy poziomy zaawansowania: nowicjusza, ucznia i mistrza, do wykupienia na poziomach 2,5 i 8, odpowiednio za 200, 400 i 800 punktów doświadczenia. Aby osiągnąć wyższe stadium wtajemniczenia należy przedtem zdobyć poprzedzające ją stopnie.

Żelazna koszula- adepci tego stylu przykładają szczególną uwagę do zwiększania swojej odporności na ból i doznawane obrażenia, nie unikając ciosów ale minimalizując ich efekty.
Nowicjusz- mnich traktowany jest jakby nosił lekką zbroję (pancerz 1 na całym ciele)
Uczeń- mnich traktowany jest jakby nosił średnią zbroję (pancerz 3 na całym ciele, bez żadnych kar)
Mistrz- mnich traktowany jest jakby nosił ciężki pancerz (pancerz 5 na całym ciele, bez żadnych kar)

Styl żurawia- styl walki bazujący na niesamowitej prędkości zadawanych ciosów, wymierzonych głównie w mięśnie i stawy.
Nowicjusz- pięści mnicha są traktowane jako broń z cechą oręża "precyzyjny" i "szybki"
Uczeń- adept stylu żurawia może zadeklarować wykonanie tylko jednego ataku w rundzie, który jest jednak tak szybki, że nie można go parować ani unikać
Mistrz- jego ciosy mogą wyrywać mięśnie i stawy przeciwników- po każdym ataku -10 do WW i US jako dodatek do zwykłych obrażeń

Styl małpy- mnisi wykorzystujący tą sztukę walki zachowują się cokolwiek nieprzewidywalnie- jednakże zaskoczony przeciwnik nie zawsze zdąży otrząsnąć się ze śmiechu.
Nowicjusz- adept podskakuje niczym szalone zwierzę, jego przeciwnicy muszą wykonać rzut obronny na siłę woli, lub przez jedna rundę będą traktowani jako zaskoczeni
Uczeń- styl małpy uczy wykorzystywania tylko jednej broni- kija, jednakże w doświadczonych rekach staje się on straszliwą bronią- uczeń dostaje +10 do WW przy walce kijem, a ponadto broń dostaje cechę "druzgoczący"
Mistrz- nieskoordynowane ruchy i niezwykła szybkość mistrza umożliwiają mu zadanie dodatkowego ataku w rundzie (+1 A)

Styl pijanego- chaotyczne ruchy często zwodzą przeciwników, którym wydaje się, że mają do czynienia ze zwyczajnym, pijanym wieśniakiem. Jednakże możliwe, że trafili na przedstawiciela tego niezwykle rzadkiego stylu...a wtedy znaleźli sie w nielada opałach.
Nowicjusz- turlając sie po ziemi i zataczając, uczeń może przerzucić test uniku (i zyskuje umiejętność mocna głowa)
Uczeń- adepci tego stylu walczą dosłownie całym ciałem, zaskakując wrogów- po szarży mogą wykonać dodatkowy atak, który jednocześnie może obalić przeciwnika (i +10 do mocnej głowy)
Mistrz- pijany mistrz może unikać tylu ciosów w rundzie, ile wynosi jego wartość ataków (i +20 do mocnej głowy)

Styl tygrysa- brutalny i potężny styl walki. Jego adepci poświęcają życie na doskonalenie siły ciosów.
Nowicjusz- twoje pięści stają się "druzgoczące"
Uczeń- mnich walczy niczym wściekłe zwierzę, nie zwracając uwagi na ból- ignoruje pierwsze trafienie krytyczne, a dodatkowo jego pięści stają sie "ogłuszające"
Mistrz- uderzenia mistrza ignorują pancerz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vranz
Warcaster



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekielna Otchłań

PostWysłany: Śro 19:37, 28 Mar 2007    Temat postu:

Złowieszcze... A co z małpą kradnącą brzoskwinie?
Udany cios zadawałby obrażenia ofierze oraz jej przyszłym dzieciom, chyba że dojdzie do trafienia krytycznego, co uniemożliwiłoby posiadanie dzieci...;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dinin
Zakonnica



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nicości

PostWysłany: Śro 22:58, 28 Mar 2007    Temat postu:

Ghostwalker napisał:
Mistrz- jego ciosy mogą wyrywać mięśnie i stawy przeciwników- po każdym ataku -10 do WW i US jako dodatek do zwykłych obrażeń


Jednorazowo czy kumulatywnie?
na jak długi okres?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 23:00, 28 Mar 2007    Temat postu:

Dokładnie?
Jeśli kumulatywne to jest to przesada i to okrutna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rajter
Lewa Ręka Admina



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Somewhere in the Twisting Nether

PostWysłany: Śro 23:11, 28 Mar 2007    Temat postu:

Jest spoko. Bardzo dobra robota FW!

@ Olo : można zawsze walczyć jednym stylem walki a nie paroma na raz ;D Premie są raczej słabe na moje oko. Ale fajnie zrobione.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ghostwalker
Kaleka z plebanii



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:31, 28 Mar 2007    Temat postu:

Z zasady, tylko jeden styl walki na jedna postać- to chyba logiczne, a jeżeli nie to właśnie teraz to mówię- nie można specjalizować sie w kilku stylach naraz (a przynajmniej nie, jeżeli chce się osiągnąć mistrzostwo).
Dzięki za komentarze, i teraz pytanie, co do stylu żurawia- obniżyć kary do -5 za cios, a może -10 ale za to bez zadawania normalnych obrażeń? A atrybuty regenerowałyby się jak HP w stosunku 1 HP - 5 Atrybutu?
Albo zamiast jechania atrybutów, można wprowadzić możliwość raz dziennie zwiększenia ataków x2.

Czy rozpisywać kolejne style? Wciągnęło mnie to Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rajter
Lewa Ręka Admina



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Somewhere in the Twisting Nether

PostWysłany: Śro 23:38, 28 Mar 2007    Temat postu:

dajesz ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 11:02, 29 Mar 2007    Temat postu:

5% na cios i regenerują się... oraz zamiast obrażeń. Bo wyprowadzenie 4 ataków kończy się -20 a to jest już masakra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Master of Onion
Hardcore Optimist
Hardcore Optimist



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Twoich marzeń :P

PostWysłany: Czw 11:09, 29 Mar 2007    Temat postu:

Fajne to zrobione. Rozumiem, że to są te "Techniki" w rozpisce klasy?

Pisz dalej, mi się to podoba.
IMHO naderwane mięśnie i wytrącone stawy powinny dawać karę do Dex-a również.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vranz
Warcaster



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekielna Otchłań

PostWysłany: Czw 11:24, 29 Mar 2007    Temat postu:

Przesada? A przesadą nie był miecz tego pomazańca Khorna? Smile Przy tym mistrz sztuk walk staje się małym pikusiem:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 14:43, 29 Mar 2007    Temat postu:

Vranz napisał:
Przesada? A przesadą nie był miecz tego pomazańca Khorna? Smile Przy tym mistrz sztuk walk staje się małym pikusiem:P


Miecz był legalnie rozpisany i odbierał statystyki na k10 rund Smile czyli uciekniesz i już jesteś cały.

Jak by mi ktoś odbierał statystyki na cały dzień to dziękuje bardzo..

Już widzisz różnicę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vranz
Warcaster



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekielna Otchłań

PostWysłany: Czw 15:07, 29 Mar 2007    Temat postu:

O tych k10 rundach nie było wtedy mowy:P
Różnica owszem teraz jest wyraźna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Sesje Strona Główna -> Sesje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin