Forum Warhammer Sesje Strona Główna Warhammer Sesje
NASZE SESJE WARHAMMERA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Zklęcie] Warp Disks

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Sesje Strona Główna -> Magia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 21:13, 18 Gru 2007    Temat postu: [Zklęcie] Warp Disks

Poziom Mocy : 14
Czas puszczenia : half action
Składnik : szklane kulki (+2)
Efekt:
Na końcu palców maga tworzą się kule zielonkawo niebieskiej energii które zaczynają spłaszczać się w dyski od niesamowitej prędkości obrotu. Mag tworzy ilość dysków równą poziomowi swojej magi. Dyski to magiczne pociski zadające ilość obrażeń równą poziomowi magi czarodzieja rzucającego czar.

Np: 2 magi = dwa pociski z siłą 2
3 magi = trzy pociski z siłą 3
4 magi = cztery pociski z siłą 4



Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Master of Onion
Hardcore Optimist
Hardcore Optimist



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Twoich marzeń :P

PostWysłany: Sob 17:17, 22 Gru 2007    Temat postu:

Em... Sztylety Cienia mają power level 22, a zadają mniejsze obrażenia przy wyższych levelach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 21:42, 22 Gru 2007    Temat postu:

Tylko że olewają pancerz?
I standardowo jeśli biją człowieka/orka/ogra/trolla to wchodzi xk10 na czysto obrażeń.

Załóżmy że średnie obrażenia na k10 to 5.

Magowie mają po 4 magi. Cell fechmistrz w pełnej płytowej i z T=68% (dużo). Ogólnie 11 redukcji.

Teraz nasz mag strzela 4 sztyletami cienia które zadają 4+5 obrażeń (morderczy pocisk)
Każdy sztylet zadaje 9-6=3 obrażenia. Weszło w niego 12 obrażeń na samych średnich obrażeniach.
Teraz jeśli mag ma chowańca i 5 magi to wchodzi w niego 15 obrażeń.

Teraz wariant z "Warp Disks" 4 pociski z siłą 5 (4+1 morderczy pocisk) nie olewających redukcji. Średnie obrażenia 10. Czyli 0 wchodzi. W przypadku 5 magi mamy 5 pocisków siłą 6 które zadają średnio 11 obrażeń. Nadal 0 wchodzi.

Trudność puszczenia można zwiększyć do 16. Lecz ognisty czarodziej zapodaje k10 ataków (lecz min magia) z siła 5 i to boli. Pamiętajmy że to dark lore gdzie dublet już boli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez horned dnia Nie 16:50, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rajter
Lewa Ręka Admina



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Somewhere in the Twisting Nether

PostWysłany: Nie 14:32, 23 Gru 2007    Temat postu:

Czyli co to jest za tradycja? Chaos zwykły, great beast czy może któryś z lorów danego Boga? Jak się to kupuje?

I szczerze mówiąc to dość słaby czar jeśli chodzi o obrażenia. Zwykły czarodziej z magią 3-4 puści max 5 takich dysków (chowaniec) o sile 6. No i kary z ToC za dublety są okrutne (specjalne kary za używanie dark lora). Imho fajny spell.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
horned
Administrator



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 16:49, 23 Gru 2007    Temat postu:

Jest to zaklęcie z lore of warp.
Ale pod lore of chaos może wystąpić lecz z casting number o +2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Warhammer Sesje Strona Główna -> Magia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin